k&a

k&a
självporträtt

tisdag 27 mars 2012

arton bag by K&a part2




klart det är svårt att veta hur något kan bli lyckat. skulle behöva den uppmuntran för mina saker. jag står liksom mitt i ett skede då jag inte vet åt vilket håll jag vill gå med det jag gör.
jag har under många år ställt ut i hökarängen. men känner att jag behöver ett mer centralt fokus och fler kontakter. jag skulle vilja ge mig på fler kombinationsutställningar och har lite små idéer. men någon radikal förändring måste ske. det är helt klart så.
när är man duktig? när kan man kalla sig konstnär?
det är två frågor jag ofta återkommer till. eller särskilt den första. när det man att man kan och är duktig? vad menas med att vara framgångsrik?
image är det a.o? inte för mig. antigen tycker man om mig eller så gör man det inte. jag strävar inte efter att vara omtyckt. jag vill att det jag gör ska nå ut till folk och att det i sin tur skall vara omtyckt. samtidigt vill jag inte massproducera. jag vill att det handgjorda och unika skall få framfötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar