k&a

k&a
självporträtt

fredag 23 mars 2012

En kombinationsutställning
Arbetar effektivt med arbeten till en utställning på http://www.skanksthlm.se/
avvaktar med resultatet. Återigen prövar jag något nytt jag aldrig har prövat att sälja tidigare.
Väskor
ECO-friendly, tygväskor som jag tecknat på. Dessa kan vara både topp eller flopp. Tror inte det är ett mellanläge där. jag hoppas att det är uppskattade. dessa är något jag nämligen vill arbeta mer med i framtiden.

örhängen Ugly ear by K&a



nu har jag gett mig in på riktigt okänd mark och gjort örhängen. teckningar som blivit örhängen. Vet inte vad jag ska säga. mer av en chansning.

tavlor







Nu har jag skapat med lust. jag har gjort motiv och tavlor som jag tycker om att göra och jag har byggt upp motiven med mer prickar och streck än tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar