k&a

k&a
självporträtt

torsdag 29 mars 2012

nervös? varför?

jag kan aldrig låta bli att vara nervös före ett vernissage. det är omöjligt. pirr i magen riktigt. kommer det att gå bra eller kommer det att flopp...
sitter och tänker igenom det jag har gjort. är osäker på väskor och örhängen och mer säker på tavlorna. ska jag skippa ngt eller ska jag ta med allt. det är så många frågor som snurrar i huvudet och jag kan inte avgöra. är krasslig igen och förstår inte hur jag ska finna energi att ta mig igenom spektaklet. samtid som jag tycker att det ska bli riktigt kul. möten med nya människor och så.
jag önskade att jag hade mer energi i min kropp. min kropp och hjärna har vitt skilda åsikter om denna kväll.
jag hoppas att det kommer många personer och att det blir trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar