k&a

k&a
självporträtt

lördag 16 april 2011

de sista tröjorna



har jobbat med de två sista tröjorna. har haft fyra förhandsvisningar och fått väldigt positiv respons. de som sett tröjor, väskor och de fula mössorna tycker att jag ska försöka sälja dem i butiker. det gäller ju som alltid att ha kontakter. det har ju inte jag. förslag på lite småtrendiga butiker som kan tänkas sälja konstiga, streetinfluerade och färgglada tröjor?
nåväl. det börjar snart att bli dags. jag har fortfarande inte skrivit klart det som behövs arbetas fram vid datorn. inte heller de större tavlorna. har svårt att bestämma ifall jag ska teckna med tusch på de sista tavlorna eller låta dem vara difusa och måleriska....
...loggan är ett stort frågetecken. jag har ett schysst förslag som är handskrivet. men jag får pröva med några olika typsnitt. jag har ju en passion för helvetica och times new roman. frågan är om det skall vara med klackar eller inte.
många om det ska vara med....för mig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar