k&a

k&a
självporträtt

torsdag 28 april 2011

kaos och nervositet

har provtryck på mössorna nu. och jag funderar på vad jag egentligen håller på med. försöker trösta mig med att det löser sig sedan med lite färgläggning med textilpennor, men jag är inte säker.
jag skall jobba med mössorna i kväll, när de förhoppningsvis har torkat. de får stå ute i solen nu.
jag tycker om mönster. det komplexa i det. det behöver absolut inte föreställa något för att få mig att stanna upp och begrunda. särskilt cobalt blå är iögonfallande.
tror jag börjar få koll på läget nu, även om jag är sjukt nervös.
jag gör saker och ska ställa ut saker som jag aldrig har gjort eller visat upp tidigare. det gör det hela mycket mer nervpirrande för mig.
jag har lagt ner mer tid på denna utställning än vad jag någonsin har gjort annars med något annat.
*lagom prestationsnojja*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar