k&a

k&a
självporträtt

söndag 1 maj 2011

det börjar arta sig banne mig...



wow vilket arbetspass det blev idag! jag tryckte loggan på baksidan av alla textilier....och det visade sig vara många och mycket. tryckte utomhus i sol,moln och blåst. torkade snabbt. imorgn gäller det att stryka alla arbeten. det enda som är kvar att göra!!! fråga mig inte hur jag har fått ihop denna mängd. men jag jobbar som en maskin när jag väl kommer igång. snabbt, effektivt och ganska tankspritt-det är jag i ett nötskal.
nu gäller bara att det fungerar att hänga upp allt på ett snyggt och presentativt sätt. planerar och tänker i mitt huvud. jag vet ju exakt hur lokalen ser ut och vart jag skall hänga. vilka väggar och vilket fönster. men det går ju ändå inte att planera det exakt föräns man är på plats och ser hur de kombineras på befintliga ytor.
det skall faktiskt bli spännande att invänta reaktioner. det är liksom den enda guiden jag har för hur resultatet blivit.
det återstår att se. utställningen hålls på sirapsvägen. 3 i hökarängen lördag 7 maj kl. 17.30
det är snart. nedräkningen börjar.
imorgon ska jag kolla på nya skor inför vernissaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar