k&a

k&a
självporträtt

onsdag 4 maj 2011

det lilla extra bling blinget



har gjort de sista detaljerna nu. tror att jag äntligen kan sjunka ner i soffan och låta fantasin flöda för något nytt projekt. vet inte ifall jag kommer fortsätta på min tröjlinje. allt beror lite på hur resultatet av utställningen blir. det klart jag inte kommer att släppa detta i första taget, men jag kanske skall göra något emellan. bara för att hålla igång tankarna och sinnet för att skapa.
har haft tankar på olika projekt under lång tid, men det tycks alltid riktas åt andra håll. jag har tänkt på fotografier eller att måla petigt och föreställande. ställa andra krav på mig själv. men jag vet inte. ett slut startar alltid en början.
jag har ju en bok som börjar ta form som ska tryckas upp. teckningar i tusch. men den har väl inget tema att jobba vidare på. det är vad det är.
men något mer humoristiskt. eller att jobba med schabloner och mönster. jag kanske ska låta mig inspireras av tapeter.
egentligen ska jag väl ha min utställning innan. men att leva i framtiden kan vara ganska skönt emellanåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar