k&a

k&a
självporträtt

fredag 6 maj 2011

före upphängning

jag sitter och gör ett roligt halsband medans jag inväntar körning till utställningslokalen. nu sitter jag mest och tänker igenom alla arbeten och hur de ska hängas, vilka som passar ihop med varandra och hur lång tid det kommer att ta att hänga allt. en blandad stressnervösitetsnyfikenhet inombords. jag längtar på något konstigt sätt till imorgon. jag är likväl nervös över hur allt kommer att se ut tillsammans.
för en gångsskull är jag nichad på stil. kanske aningen smal i smak och tycke och kundkrets, men jag vill verkligen veta hur resultatet blivit.
det är tiden som styr mig nu och ett antal koppar kaffe. har besultat mig för att ta en lugn hemmakväll i kväll och satsa all min energi på morgondagens vernissage.
snart dags för upphängning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar