k&a

k&a
självporträtt

måndag 9 maj 2011

vernissaget



jag höll på att glömma att fotografera händelsen. ha! det blir alltid så att man irrar runt och är social med alla besökare samtidigt eller ingen på en gång i en underlig mix. jag brukar alltid fundera på om jag sade något vettigt under vernissagen eller om jag pratat i gåtor oh halva meningar. fokuset har ju varit så hårt på att få färdigt allt.
jag fick god respons och det har verkligen varit givande.
dags för att börja på ett annat blad med nya projekt. men dem talar jag om senare.
god dryck och lite smått serverades och kvällen avslutades med en god middag på stan. jag åt lax, för de som knappt bryr sig. summasumarum har det varit en trevlig helg.
tack alla kära människor som besökte tillställningen! jag får fundera på om jag skall fortsätta att utsmycka tröjor. men jag skall heltklart fortsätta på denna stil jag håller på att utveckla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar