k&a

k&a
självporträtt

torsdag 5 maj 2011

klippa klistra rita


har i snabb hastighet fixat bild till gästboken som skall vara på utställningen samt limmat på ny information på visitkorten som också skall vara med. äntligen är det sista lullullett jag kommit på färdigt. imorgon inväntas hängning och jag har inte riktigt klart för mig hur jag skall hänga upp allt. tror att jag kommer att gå på färg istället för storlekar iallafall. jag tror att det blir snyggast. enhetlighet fungerar alltid bäst. jag har två väggar och ett fönster till förfogande och jag spånar fortfarande på vad jag skall ha i fönstret ut mot gatan. det blir nog lite hur praktiskt allt kan hängas. jag har ju en massa pannåer som inte har hänganordning, så de får nog läggas där tillsamans med mössor och väskor. jag hinner nog ändra mig ett antal gånger innan allt är på plats. oftast brukar det vara några få grejer som inte passar in någonstans.
vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar