k&a

k&a
självporträtt

onsdag 9 mars 2011

vårstädat men gu´så tråkigt

min ateljé har länge varit ett förråd när köket renoverades. det var dags att sålla och plocka lite bland mina grejer. jag har så mycket prylar där att jag ibland glömmer bort att jag hade vissa saker. smått pinsamt, eller hur. men nu är det mera ordning och ännu en gång omflyttat. jag fick hjälp med detta. snart är det dags att på riktigt börja skissa på dessa stora tavlor jag ska göra.
jag vet inte riktigt åt vilket håll jag ska gå nu i min måleriutveckling. förslag?
kanske denna förbarmade helhet som ska få ta all energi. den jag alltid tjatar om. att få helheter i det jag gör. att bakgrunden passar med motiv och uttryck samt att nåhonstans där få harmoni i färgsättning.
det underlättar ju att veta vart man har grejerna bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar