k&a

k&a
självporträtt

lördag 9 juli 2011

slutspurten...............





Slutspurten är här. jag har jobbat hela dagen i dag. fick färdigt ett 30-tal alster.
måla, teckna, trycka. om och om igen. det var svårt att komma på bra text. Det får ju inte vara för provokativt men absolut inte trist, deppigt eller alldagligt.
jag är nöjd med färgkombinationerna-orange och blåaktiga toner. nu gäller det att arbeta med det administrativa som måste göras.... fliers, utställninginfo, visitkort.
det känns faktiskt som jag har utvecklats och för första gången har jag lagt ner tid på att "göra om och göra rätt". jag har varit mer noggran och det märks på det jag har gjort.
fortsätter att skriva på all info innan datorn havererar helt och hållet.
välkomna på vernissage 15 juli kl. 17.00 på Gamla Brogatan.23!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar