k&a

k&a
självporträtt

torsdag 17 februari 2011

fräsch lunch med positiv input som kanske ger output



tjoho. fick besök av vännen sanna idag. en pastasallad senare tog jag fram tröjorna jag har arbetat med. fick endel synpynkter på hur jag skulle kunna fortsätta. superhjältar blir det. med mina egna uttryck. kan bli bra. jag måste pröva. utställning i maj. utställningen får bli ett test på vad som är gångbart.

nu gäller det att fortsätta arbetet nere i ateljén. jag vet ej hur jag ska gå vidare utifrån tidigare tankar och verk. jag har svårt att veta när alstret är klart.det gäller att veta hur mycket detaljer som skall vara kvar. när det skall vara plottrigt och detaljrikt och när det får vara enkelt, förenklat.
jag har svårt att förstå personer som håller sig vid ett koncept, när det finns så många att kombinera mellan. det gäller nog för det mesta; musik, kläder, konst, åsikter.
det är så mycket som inspirerar mig, men jag vet inte hur jag skall kombinera dessa. hur? hur? hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar