k&a

k&a
självporträtt

onsdag 23 februari 2011

fortstättningen följer med ont i handen



jag har tecknat så intensivt idag att jag har ont i handen. men det ger resultat. en riktigt bra dag. grundade fem tröjor och gjorde klart tre. har räknat med att ha ett trettiontal tröjor på utställningen. vet inte exakt idag. jag har fått positiv respons från olika håll. trevlig. tack så mycket för det!
lägger upp lite bilder på hur rörigt det kan bli när jag sätter mig ner vid köksbordet och börjar arbeta. även en närbild på en utav de tröjor jag gjorde färdigt idag.
funderar på hur färgkombinationerna passar bäst på röda tröjor. de blåa var lättare att kombinera till. jag använder väldigt lite grönt. kanske det ska bli lite löv nästa gång...
jag har fått tag på tre tygväskor också. en av dem har jag redan utsmyckat med träd. men de andra två funderar jag fortfarande på. det kan hända att jag behåller en av dem.
finns väl inte så mycket intressant att säga just nu, mer än att jag är lite smånervös över vernissagen. vi får se hur det går. jag måste komma ihåg att dokumentera.
dokumentera, reflektera. oj, ja just ja...jag skall ju ha titlar på alla tröjorna. jäklar också. och handla ramar till mina mindre pannåer.
så mycket att komma ihåg. jag blir snurrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar